خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

نکته 339 : تمنای دل

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ

فکر کن خدا داره بهت میگه :

" بیا بنده ی من، بیا که

می خوام گفتگوی مردونه داشته باشیم.

به من بگو

از وقتی به خودت اومدی تا حالا

بزرگترین چیزی که تمنای دلت بوده

و می خواستی انجامش بدی، یا اونو داشته باشی

بگو چی بوده؟

تا تمام دنیا و آخرتت را بر اساس اون تمنای دلت درست کنم"

***

اون چه چیزی بوده که تا حالا بهش فکر کردید

و تمنای دلتون بوده  چی هست؟؟

نجوا  (۶)

بزرگترین تمنای دل من، مفیدبودن در دنیا و عاقبت‌بخیری است.
پاسخ:
سلام

عاقبتتون به خیر ....
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اینجا هم که رمزدار شد
:|
پاسخ:
سلام

همون رمز قدیمی
روز بخیر و خدا قوت
چند نکته ای از نکاتتان را خواندم هم لذت بردم و هم ناراحت شدم.
اندکی هم از فرهنگ ( خودِ خودِ فـــــرهــــنگ) بنویس که سخت گرسنه ایم و دلمان و مغزمان  ضعف می رود برای فرهنگ .
پاینده و پیروز باشید.

پاسخ:
سلام


ممنون از حضورتون

فکر کنم وبلاگ زیر بتونه کمک زیادی بهتون بکنه:

شی!
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۵ نورا نیازمند
هنوز کامل به خودم نیومدم :/
پاسخ:
هنوز کامل به خودمون نیامدیم:/
۲۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۳ صحبتِ جانانه
خیلی باید بهش فکرکنم...
پاسخ:
خیلی باید بهش فکر کنیم


همه ....

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">