خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

نکته شصت و دوم : اونی که می دونی عمل کن

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

سلام

به قول آیت الله العظمی بهجت :

اونی که می دونی عمل کن و اونی که نمی دونی را خدا از در و دیوار برات می رسونه!

پ.ن: با تشکر از برف دونه 

 

بعدا نوشتم : (1393/09/07)

به مطلب "نقشه ی کنج " مراجعه شود

نجوا  (۲)

آها از اون لحاظ!
چون اینو زیاد شنیده بودم، یادم نیس استاد پناهیان هم همینو تو سخنرانی شون گفته باشن...
!
من یه پیشنهاد  بدم؟
به جای این که زیر نکات مربوط به سخنرانی "مقدرات" استاد پناهیان، اسم منو بنویسین، اسم و آدرس لینک های دانلود این سخنرانی رو بذارین که ملت استفاده کنن و مثلا زیر هر نکته هم بنویسین:
جلسه فلان-سخنرانی مقدرات-استاد پناهیان-محرم 93- دانشگاه امام صادق تهران-
بعد لینک سخنرانی رو هم بذارین
بهتر از اینه که بنویسین با تشکر از برف دونه! اینجوری ثواب هم داره:)
یا علی

پاسخ:
سلام
فکر خوبیه!
البته یه دلیل داشته که من توضیح نمی دادم
اما از الآن اون دلیل دیگه سندیت نداره!
ببخشید برادر من یه سوال فنی
جان من این پست دیگه به من ربطی نداشت که آخه برادر من!!! شما بگین... ربط داشت؟!!!

پاسخ:
سلام
به نقل از حاج آقا پناهیان ( بحث صحنه امتحان و جهل و و...)
جلسه هشتم
گوش داده شده همین الآن
داغ داغ

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">