خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

نکته دویست چهل و هفتم : تمااااام

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

سلام

داشتیم با یکی از دوستان می رفتیم حرم

حاج آقا راشدیزدی را دیدیم

رفتیم کنار حاج آقا و ازشون درخواست نصیحت کردیم

حاج آقا ابتدا امتناع فرمودند

دفعه ی دوم درخواست را با لهجه ی یزدی تکرار نمودیم

حاج آقا تا فهمیدند همشهری هستیم کمی تامل کرده و فرمودند:

 " هیچ وقت در محیط خانه عصبانی نشو!!!"

سعی کردم شرایط خاص را بیان کنم ( به قول معروف ان قلت بیارم ) که نگاهی به من انداخته و گفتند:

"  مگه نفهمیدی چی چی گفتم؟؟؟!!! "

با سر تایید کردم و ایشان در حالی که به چشمانم زل زده بودند با قاطعیت خاصی فرمودند:

"  تمام...!!!"

پ.ن : البته بعدا توضیح دادند که رحمت از خانه ی انسان طلوع می کند و منظور از خانه پدر،مادر،همسر، خواهر، برادر و ... است.

پ.ن 2: تا مدتی جمله ی " مگه نفهمیدی چی چی گفتم.. تمام !!!! " بین بچه ها رواج پیدا کرده بود J

 

نجوا  (۸)

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۹ کمی بودن ...
بسیارسخت است


تمام!
پاسخ:
سلام

و ما هم ، مرد روزهای سخت!!!

تمام
اینکه ادم یه عالمی رو ببینه و حرفش بیاد هم خیلی حرفه...تمام
پاسخ:
سلام

درست می فرمایید.
نه اصلا منظور من این نیس...
جالب... ینی interesting... 
:)

علت جالب بودن این حرف هم بماند...
پاسخ:
سلام
آهااااان
چه جالب...
پاسخ:
سلام

عبارت "جالب" را زمانی به کار می برم که به اصالت سخن و هدف غایی مطلب پی نبرده باشم.
و به عبارت ساده زمانی استفاده می کنم که یه حرف به ظاهر صحیح باشه اما نتوانم درست بودنش را صد در صد تایید کنم!!!

منظور شما هم همین است؟؟ (به قول مولانا: هر کسی از ظن خود شد یار من)
لایک 
آخه بزرگترین مسئله ی الانم همینه
پاسخ:
سلام

فکر کنم مشکل اکثر خانواده ها باشه
سلام
دعا کنید منم بتونم خوش اخلاقی رو یاد بگیرم
راستی،
سلام ما رو به آقا برسونین
پاسخ:
سلام

همه ی دوستان وبلاگی را یاد کردم.

نکته ی خوبی اشاره فرمودید

خوش اخلاقی، یادگرفتنی است.
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۲ احسن الحدیث
حواسمون به رحمتها باشه
پاسخ:
سلام

پدر و مادر و خانواده خودشون رحمت هستند.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۴ مهندس بهشت
تمام
پاسخ:
سلام

تمام!!!

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">