خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

نکته پنجاه سوم : دغدغه

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

سلام

بعضی از آدما یه حرف هایی می زنند که می تونی با تک تک سلول های بدنت حسشون کنی ؛ 

مثل " برف دونه" ی گرامی که جایی گفته بود :

"درد و دغدغه جوهر وجود آدمیه...

انسان بدون دغدغه سیب زمینه...

من نمی خوام سیب زمینی باشم..."

خوشا آن دل که از غم بهره ور بی *** بر آن دل وای کز غم بی خبر بی

تو که هرگز نسوته دیلت از غم *** کجا از سوته دیلانت خبر بی؟

پ.ن: بعضی از آدم ها یه جورایی عارف هستند( یعنی یه جورایی عارف نیستند اما یه جورای دیگه عارف هستند)

پ.ن2: شعر هم که تابلو هست مال کیه!

 

بعدا نوشتم : (1393/09/07)

جدیدا فهمیدم که دغدغه کافی نیست؛ درد لازم است ...

نجوا  (۶)

۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۶ انسان غریب
موفق باشید

ببخشید سلام
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۶ انسان غریب
موفق باشید

ببخشید سلام
پاسخ:
سلام
ممنون
دعا بفرمایید
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۱ افکار سرگردان

"درد و دغدغه جوهر وجود آدمیه...

انسان بدون دغدغه سیب زمینه..."


واقعاً همینه!

زیبا بود...


پاسخ:
سلام
دقیقا همینجوره
البته جمله مال یه شخص محترم دیگر است!
که لینک وبلاگشون ذکر شده است!
سلام
تقریبا یک هفته هست که هر روز وبلاگتو میخونم ...


آفرین
مشتاق آشنایی بیشتر
پاسخ:
سلام
مانند شما یزدی هستم
اصالتمان به روستای شهید پرور طزنج بر میگردد
مانند شما فنی هستم
و...
و من همان "نادیا (آنکه از مادرش جدا شده است)"  هستم
دعا کنید به مادرمان برسیم
خوندم. بسیار خوب بود. ممنون :)
:)))))))
ای بابا... شما که آبرو و حیثیت نذاشتین که برای ما بابا!
:)))))))
نکنین این کارا رو...

پاسخ:
سلام
واقعا این حرفتون به من چسبید
گاهی وقتها بوده که کم تر از سیب زمینی بودم
حالا در حال تبدیل شدن به سیب زمینی هستم
انشالله در آینده به چیزهای بهتری تبدیل شوم
به دعای نفس های پاکی مثل شما

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">