خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

نکته هفتاد و ششم : استیصال

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ق.ظ

سلام

حاج آقا گفت : "سرتون را پایین بیاندازید؛ آرام آرام قدم بردارید؛ کم صحبت کنید ؛ فقط ذکر بگویید، حالت افتادگی در شما نمایان باشد، استیصال در حرکت، گفتار . رفتار و کردار شما نمایان باشد یادتون باشه که هیچی نیستید و فقیر هستید هر وقت تکبیر گفتم سرتون را بالا بیارید و در نگاه اول هر چه خواستید از خودش بخوایید که همه اوست"

"الله اکبر ... الله اکبر ... الله اکبر"

سرها را بالا آوردیم تمام وجودمان درد گرفت احساس حقارت کردیم و به سجده رفتیم...

"الله اکبر ... الله اکبر ... الله اکبر"


پ.ن : "یَا أَیُّهَا النَّاسُ أَنتُمُ الْفُقَرَاء إِلَى اللَّهِ وَاللَّهُ هُوَ الْغَنِیُّ الْحَمِیدُ‍" سوره فاطر آیه۱۵

پ.ن2: استیصال : 1 - از ریشه کندن . 2 - کنده شدن . 3 - درمانده و بیچاره شدن . 4 - درماندگی ، بیچارگی .

پ.ن3 : این قرآن همان قرآنی است که در پست های قبلی(اینجا) به آن اشاره شد؛ مجددا شما را به مطالعه ترجمه ی این قران سفارش می کنم.

پ.ن4 : یه انگشتر عقیق داشتم که "پدر" از عتبات عالیات سوغات آورده بودند در رکاب آن ذکر "یافاطمه" نوشته شده بود و به اکثر بقاع متبرکه ، متبرک؛  بویژه کعبه-حجرالاسود و ... به دلیل ذکر "یا فاطمه" موجب شد اکثر مواقع با وضو باشم در سفری که از مشهد مقدس بر می گشتم گم شد و...

پ.ن5 : دلم برای ذکرم "یا فاطمه" و "انگشترم" تنگ شده است هر کدام را دیدید سلام من را بهشان برسانید و بگوید "محمد" دلش برایتان تنگ شده است!

نجوا  (۶)

منم از این عکسایی دارم که باورم نمیشه دانلودی نیس....خوشا به سعادتتون

سلام

با خوندم مطلبتان گریم گرفت خوش به سعادتتون

اللهم ارزقنا ...
پاسخ:
سلام
«نا» آخر ارزقنا نشان از رفاقت شما دارد
وگرنه می توانستید بنویسید
اللهم ارزقنی
آرزو دارم این صحنه ای که تو عکس هست رو از نزدیک ببینم...
پاسخ:
سلام
خانوم میم
ان شالله هم نصیب شما و هم محددا نصیب من بشود
عجب...
خب حالا دقیقا کدوم شهر بود؟
تو راه بود ینی ؟ یا تو خودِ مشهد بود؟

عکسش همینه که تو عکس این پست هست؟

می خوام این بار که رفتم مشهد، شدیدا پیگیرش شم! 
فقط اگه پیداش کردم، مال خودمه ها!!!!
:)
پاسخ:
سلام

در مسیر هزار کیلومتری مشهد-یزد
بله همینه "اصل جنس"

ممنون اگه پیدا کردید مال خودتون
ای بابا... انگشتر که همه ش تو دست آدمه که... چطوری گمش کردید بابا؟! :(
پاسخ:
سلام

چون باید با وضو می بودم
بیرون آوردم و گذاشتمش در ...
گم شد دیگه...
البته هنوز امید دارم پیدا شود
اگه بپرسید چطور ؟
می گویم : "خدا می داند"

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">