خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری
به همراه چند نفر از دوستان، نشسته بودیم. در مورد ابراهیم صحبت می کردیم. یکی از دوستان که ابراهیم را نمی شناخت، تصویرش را از من گرفت و با تعجب نگاه می کرد. بعد با تعجب گفت: شما مطمئنین اسم ایشون ابراهیمه؟!

با تعجب گفتم : خب بله، چطور مگه؟!

گفت: من قبلاً تو بازار سلطانی مغازه داشتم. این آقا ابراهیم دو روز در هفته سرِ بازار می استاد. یه کوله باربری هم می انداخت روی دوشش و بار می برد. یه روز بهش گفتم: اسم شما چیه؟

گفت: من رو یدالله صدا کنین.

چند وقت بعد یکی از دوستانم آمده بود بازار، تا ایشون رو دید، با تعجب گفت: این آقا رو می شناسی؟

گفتم: نه، چطور مگه؟ گفت: ایشون قهرمان والیبال و کشتیه. آدم خیلی باتقواییه. برای شکستن نفسش این کارها رو می کنه. این رو هم برات بگم که آدم خیلی بزرگیه. بعد از آن ماجرا دیگه ایشون رو ندیدم.

صحبت های آن آقا خیلی من رو به فکر فرو برد. این ماجرا خیلی برای من عجیب بود. اینطور مبارزه کردن با نفس، اصلاً با عقل جور در نمیاد...

نجوا  (۷)

How to train your dragon?
:)
آقا به این راحتی ها نیست، خیلی سرکشه
پاسخ:
سلام

اگه راحت بود که اسمش را اژدها نمی ذاشتیم

می ذاشتیم چگونه "مرغ" خود را تربیت کنیم!!!!

سخته خیلی سخت!
فقط خدا میداند
نفس اگر عربده بکشد و معرکه بگیرد
چه چیری از صاحبش در می آید
که
برای به خاک مالیدن پشتش
ناچاری
چنگ به هر ریسمانی بزنی
که
غرور
که
ریا
که...
دَماغش از دِماغ بیوفتد...

پاسخ:
سلام

امان از نفس ...
سلام
ممنونم درست حدس زدید منتها من ایمیل ایشون رو گم کردم اگه شما دارین برام بفرستین
ممنون
یاعلی
پاسخ:
سلام

با احترام ارسال گردید.

البته مطمئن نیستم.
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۲ الف مثل ابراهیم
سلام
یاد اون وب درب و داغون خودم افتادم
بس عجیب دلتنگ شده ام ....التماس دعا
در این روزهای زیارتی ...................توان نوشتن ندارم
یاحق
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

فکر کنم "محرم، سرباز کوچک نوپای جنگ نرم" دنبالتان  می گشت

حتما یه ایمیل بهشون بزنید

پ.ن : البته امیدوارم که اشتباه نکرده باشم و شما همان باشید.
متاسفانه نمی شناسمشون
پاسخ:
سلام

کانال کمیل را در اینترنت جستجو نمایید

ممنون از حضورتون

"باشد تا رستگار شویم"
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۶ یه تکونی به خودت بده
سلام.
خداقوت!
اسم ابراهیم اومد خیال کردم ابراهیم همته اومدم پایین عکسو ببینم تا جشمم بهشون افتاد ناخودآگاه اشکام ریخت.
شهدا کاری کردن که با عکساشونم...
پاسخ:
سلام

هنوز به قدرت شهدا پی نبردیم، 

خودشان راه صد ساله را یک شبه رفتند

می توانند کمکمان کنند 

راه های میانبر زیادی بلدند.

ممنون از حضورتون
باشد تا رستگار شویم"
جانم ابراهیم من...
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

"باشد تا رستگار شویم"

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">