خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

نکته دویست و سی و نهم : رقص مرگ

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سلام

درباره ی "رقص مرگ" چیزی شنیده اید؟

داستان این شهید خیلی خیلی دردناک است.

من زندگی نامه ی این شهید را خوانده ام.

سنگ قبر را بخوانید.

"لینک"

نجوا  (۷)

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۸ نجمه محروقی
سلام 
میگم من که خودم اونجا نبودم ببینم و بتونم نظر بدم 
ولی والله غریبه
شاید چون باورم نمیشه اینقدر گستاخی و بی شرمی رو...
پاسخ:
سلام

درست می فرمایید.

" باشد تا رستگار شویم"
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۷ نجمه محروقی
والله ما اقرار می کنیم در فهممون نمی گنجه 
انگار ملائک جهنم رو می گفتن که میذاشتن ما بهتر شیم باز از اول یعنی واقعا توصیفات جهنم اومده بود جلویِ چشمم 
توی بیمارستان داشتم می خوندم حالم داشت بد میشد یکی از همکارا میگفت مجبوری مگه خوب؟؟؟!!!
چه دقیق هم بودن که می دونستن چقدر شکنجه...
اینه که میگم نمی فهمم
در ضمن متوجه نظر خصوصی نشدم؟
پاسخ:
سلام

یکی از بزرگان وقتی داشت برای ما تعریف می کرد 
خیلی خیلی حالمان دگرگون شد...

هدف از نظر خصوصی این که یکی از آشنایان در دانشکده پرستاری تشریف دارن اگه سوال تخصصی هست از ایشون بپرسم.
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۲ نجمه محروقی
یعنی داغون بود 
افتضاح بود 
همش با خودم میگم اینا چجوری نمردن از درد و خونریزی؟؟؟!!!
پاسخ:
سلام

شما پرستار هستید!!
عجب
حرفی ندارم
جزدرد
پاسخ:
سلام
:-( 
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
این دوستمون گفتن چه لینکیه ها گفتم نخونم
ولی نصفه رفتم  ذهنم رفت پیش کتاب حکایت زمستان گفتم خب از اسارت و ایناس  ولی...
وای دیگه نتونستم ادامه اشو بخونم...
الان مخم داره سوت میکشه
:(

پاسخ:
سلام

در این خاطرات رقص مرگ را توضیح ندادند...
سلام
 شهادت حضرتش تسلیت....

حضرت فاطمه علیهاالسلام :
اگر به آنچه تو را به آن فرمان مى دهیم عمل کنى و از آنچه برحذر مى داریم دورى کنى ، از شیعیان مایى و الاّ هرگز .
إحقاق الحقّ ، ج 19 ، ص 129 .
پاسخ:
سلام

تسلیت..
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۶ فاطمه السادات
فشارم افتاد
این چه لینکی بود...
پاسخ:
سلام

اگه اینطور هست من سفارش می کنم مطلب+۱۸ را اصلا نخونید!!!

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">