خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

سلام

نمی خواهم در نیجریه باشم، نمی خواهم در حسینیه ی بقیه الله عج الله باشم، حتی نمی خواهم از یاران شیخ زکزاکی باشم و نمی خواهم ....

در حرم ارباب نشسته بودیم که با یکی ازجوانان عراقی هم کلام شدیم 25 ساله، ساکن بغداد، مهندس نرم افزار، عقد کرده ، از یاران حشد الشعبی و به زبان انگلیسی باهم صحبت می کردیم- ازم یه سوال پرسید :

" چرا ایرانی ها به صورت مستقیم به ماها کمک نمی کنند(!!!)، ما باهم برادر هستیم و چه شیعه چه سنی ..."

من بهش گفتم : " ما الان داریم کمک می کنیم، هم کمک تسلیحاتی، هم کمک سیاسی و حتی کمک نظامی "

بهم گفت : " منظورم این هست که به صورت مستقیم، مثلا یک تیپ نظامی از ایران نمی آید به نیروهای ما محلق شود؟"

گفتم : " این دو دلیل داره، اولا داعش الان زیاد قدرتمند نیست و دوما ما می خوایم بیایم اما سیاست کلی نظام بر اینطور حمایت کردن نیست."

داشت از تعجب شاخ در می آورد و می گفت : "یعنی چی؟ یعنی ایران نمی خواهد به با فرستادن نیرو به ما کمک کنه؟"

گفتم : " نه!!! نمی خواهد با فرستادن نیرو به شما کمک کنه، چون خود مردم عراق می تونند و ..."

برایش مثال حزب الله لبنان را زدم و این که ایران می خواهد ماهیگری را به جوانان عراق یاد دهد نه ماهی بهشون بده و به صورت مبسوط جنوب لبنان را برایش مثال زدم و این که قدرت حزب الله به خاطر نیروهای لبنانیش هست و البته سیاست های حمایتی ایران هم تاثیر خاص خودش را دارد.

نمی خواهم در نیجریه باشم زیرا من در ایران هستم.

نمی خواهم در حسینیه بقیه الله عج الله باشم زیرا در حسینه امام خمینی(ره) هستم.

نمی خواهم از یاران شیخ زکزاکی باشیم زیرا خودم را یار امام خامنه ای می دانم.

وظیفه ی من مشخص هست، انتظارات رهبرم از من مشخص هست و می دانم وظیفه ی جهادی من چیست و باید کمک کنم به اعتلای جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه ها تا بتوانیم کمک دیگر یاران باشیم هرچه قدرتمند باشیم قدرت مانور بیشتری داریم .

کلیت داستان در مورد سوریه، افغانستان، بحرین و یمن همین هست البته هرکدام تفاوت های خاص خودش را دارد.

در آخر خودم و دوستان را به یاد این سخن از امام (ره) می اندازم که فرمودند :

" راه قدس، از کربلا می گذرد"

و سخن نهایی برای شیخ روسفید نیجریه ای :

" فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ ...[ پس همان‏گونه که مأمور شده‏اى (بر عقاید و اعمال و ابلاغ دینت) پایدار و استوار باش ] "

پ.ن : حتما بخوانید لینک های زیر را (ابراز ارادت دوستان بزرگوار به شیخ زگزاکی) :

1-  جان می دهد ..." لینک"

2- فدای همه ی مشتیا " لینک"

3- شیخ ها و سید ها " لینک"

4- خون طلب دارد! " لینک"

5- قصاب نیجریه "لینک"

6- برسد به دست شیخ زگزاکی " لینک"

7- ... [دوستان لینک ها نشر دهند لطفا]

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
صابر

نجوا  (۱۸)

۰۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۹ عین صـاد
رسمِ شیعه را بر مِهربانى و محبت بنا ساختید و همه را مبهوت جمال و جلال خود ساختید!...
جهانى؛ وابسته ى مکتب تان است و دل باخته ى مذهب تان!...
شما چه کردید که عالَمى، ریزه خوارِ آستانِ با کرامت تان است؟!...
سلام! عاشقان؛ عیدتان مبارک!... هفدهم ربیع الاول سالروز میلادِ حضرت پیامبر و رئیس مذهب حقه ى تشیع، تهنیت باد!...

http://bayanbox.ir/view/7705992565453862182/ahrargroup-214.jpg
پاسخ:
سلام

عید شما هم مبارک

"باشد تا ستگار شویم"
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۵ پاک باخته
چه دید عمیقی...
پاسخ:
سلام

"باشد تا رستگار شوم"
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۷:۵۴ صحبتِ جانانه
جالب بیان کردید...
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عه من اینجا نظر نذاشتم؟
البته که از لینکش توپستم هست خودش نظره

پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

باشد تا رستگار شویم
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۴ حمید اسماعیل زاده
دقیق بود و ناب.
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

" باشد تا رستگار شویم"
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۵ محمد امین احسن مقدم
و من الله التوفیق!!
الحان و اوراد اشخاص متنوع و ملون است. دریغ نفرمایید که لحن مناسب شما بر لحن نازیبا و معوج بنده ارجحیت و شرافت دارد.
در ثانی خدمت معظم له عرض کردم, بنده افکار خویش را به شمای بزرگوار گفته بودم. و پگاه آدینه منتظر خبرتان بودیم که سکوت اختیار کرده و ضرب المثل معروف را اجرایی کردید که جواب [....] خاموشی است.
شما و بزرگان انقلابیست بدون ذره ای شک و تردید رستگار می شوید.

امیدوارم در انتخاب مجدد قلم به دستان مزدور نفس اماره تجدید نظر فرمایید تا دوباره در چاله ی محمد امین ها نیفتید.

و من الله التوفیق.
پاسخ:
سلام

با من الله توفیق شروع کردید و با همین جمله ی ارزشمند به پایان رسانیده اید
و در بین این دو سخن
نصیحت های ارزشمندی نمودید که حقیر سعی در اجرانمودن آن خواهم داشت

در خدمتتان بوده و هستم
چنانکه مجددا عرض مکنم
سلام ...
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ محمد امین احسن مقدم
hi guy
today is sunday, I think you have a plan for Friday morning but now does not matter
in yours muslims book, God says: O you who have faith! Why do you say what you do not do? (As-Saff : Verse 2)
Inshallah, you have good time with the Big members of the revolutionist, without fake fans

*God bless you be happy and victorious*
پاسخ:
سلام

قرار براین بود که شما تا صبح جمعه فکر کنی و پاسخ دهدی وبعد باهم صحبت کنیم
اما شما فرمودبد " نمی تونم"( البته با لحن زیبای خودتون)

و من عاجز و ....

" باشد تا رستگار شویم"
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۵ ز مثل زینب
لازم بود و دیدم
نیازی به این همه تند جواب دادن نبود

پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

" باشد تا رستگار شویم"
سلام
خداقوت
استفاده فرمودیم
ان شاءالله هر چه زودتر خدای متعال برساند صاحب کار را
پاسخ:
سلام

ان شاءالله
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۱ علی رسولان
نکته ی به جایی بود
مخصوصن در این تب رفتن
پاسخ:
سلام

گاه این تب رفتن می سوزاتد عقل را
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۰ پرواز سپید
سلام
همه با هم برادر و هم راهیم. اگر ایران قوی بشه نیجریه و لبنان و یمن و... نداره دست هم رو میگیریم!
ان شاءالله همه برای یاری آقامون صاحب الزمان در یه سپاه حرکت خواهیم کرد.
پاسخ:
سلام

صحیح می فرمایید

هر فردی باید تحت نظر فرمانده ی خودش باشه!
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۵ محمد امین احسن مقدم
----- **** ----

حضرت خورشید(ره):
از شهادت نمی‌ترسیم و بحمدالله امروز قدرت ایرانی و قدرت اسلام در ایران به طوری است که توجه همه ملتهای ضعیف را به خودش معطوف کرده است، و اسلام صادر شد در سرتاسر دنیا. از این سیاه‌های عزیزی که در امریکا هستند، و تا آفریقا و تا شوروی و همه جا، نور اسلام تابیده است و توجه مردم به اسلام شده است. و منظور ما از صدور انقلاب همین بود و تحقق پیدا کرد، و ان شاء الله اسلام در همه جا غلبه بر کفر خواهد پیدا کرد.

 صحیفه نور جلد هفده، صفحه چهارصدوپانزده

۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ / ۱۰ رجب ۱۴۰۳
----- **** ----

پاسخ:
سلام

حق حق


راه قدس از کربلا میگذرد.

چند شب پیش دوستانم تماس گرفتن که برای پیاده روی اربعین بروم اما من گفتم چه زیباست که به جای اینکه آنجا بروم  از حرم ناموس خدا دفاع کنم.!!!!!   ( سخن یکی از شهدای مدافع حرم)   


رفتن به اون پیاده روی خیلی خوب بوده و هست اما متاسفانه خیلی از کسانی که داشتن میرفتن کربلا بهشون پیشنهاد رفتن به سوریه رو داده بودن و اونها حتی یک ثبت نام خشک و خالی هم نکرده بودن چه برسه به رفتن.
اینجاست که آدم خیلی دلگیر میشه و حتی به اون لبیک گفتن هایی که لقلقه زبونشون هم بوده شک میکنه.
یاعلی     
پاسخ:
سلام

واقعی هستند این لبیک ها

اگه لازم باشه می بینید

چه تعداد زیادی خواهند رفت
سلام و مهر..
باور داشتن و عمل به اون باور مقدمه ی جهاده.
خوش به حال اون جوونایی که از صحبت اقا به این نتیجه یعنی تشخیص وظیفشون رسیدن و عمل میکنند.
پاسخ:
سلام

خوش به حالشون
اون "برسد به دست شیخ زکزاکی" خیلی باحال بود و البته تلخندگونه!
پاسخ:
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
خب منم توی بحث سوریه همینو میگم
من حس می کنم اون دوستانی که سر خود و برای خودشون(ینی به دور از مأموریت های ویژه ی سپاه پاسداران) پا میشن میرن سوریه و شهید میشن، یه نمه همچین کارشون درست نیس(البته اینو خیلی با ترس و لرز دارم میگما... چون دقیقا مطمئن نیستم. به بعضی ها میگم سریع جبهه می گیرن و می کوبن منو!) چون سوریه رو باید خودِ مردم سوریه نجات بدن... همینطور یمن و عربستان و بحرین و عراق و افغانستان و فرانسه و انگلیس و آمریکا رو!

ایرانی قبلا به اندازه ی کافی شهید داده
الان دیگه نباید بره تو کشور دیگه شهید بشه بلکه باید نیرو تربیت کنه
باید کار فرهنگی کنه
ینی همونطور که امام خمینی تو ایران نیرویی به نام "بسیج" رو تربیت کرد که بدون اون ها قطعا عراق خاک ایران رو اشغال کرده بود، الانم وظیفه ی منِ ایرانی اینه که تو کشورهای دیگه (حتی غیرمسلمون) بسیجی تربیت کنم که اون ها خودشون از خاک خودشون و از ارزش های اسلامی و یا انسانی دفاع کنن...

پس شما هم با من موافقین؟!

پاسخ:
سلام

فکر کنم تا حدودی موافقم با شما
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۶ منور الفکر
علیکم السلام

حرف حق است ولی سخت...
پاسخ:
سلام  

تلخ است تلخ ....
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۵ آبجی خانوم
درسته ما نمیخواهیم در نجریه باشیم
ولی
توقع با نیجریه بودن از بعضیا داریم
که البته
به نظر توقع بی جایی هست
پاسخ:
سلام

متاسفانه بعضی ها طبعشون فرانسوی هست!!!

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">