خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

نکته 302 : عاشقانه هابی آرام [رشد]

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ق.ظ

سلام

قصد دارم بخشی از کتاب هایی را که خوانده ام و یا در حال خواندن هستم ،

با شما عزیزان به اشتراک بگذارم.

به تازگی کتاب ارزشمند "رشد" از مرحوم "عین-صاد" را تمام کردم

و فعلا در حال مطالعه ی "یک عاشقانه ی آرام" از مرحوم "نادر ابراهیمی" هستم

ان شالله بتوانم لحظات خوب با کتاب بودن را با شما به اشتراک بگذارم.

 

پ.ن : دوستان اگر عنوان خاصی برای این بخش به ذهنشان می رسد، خواهشمند است اعلام نمایند.

نجوا  (۱۷)

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
توی یه وبی آدرس معرفی کتاباشو زده بود تولیدی من و کتاب
یادم افتاد به پیشنهادام اضافه کنم 
البته قبلیا تزهای خودم بود این یکی کِش رفته است
پاسخ:
سلام

اسم قسمت مربوط به کتاب انتخاب شذ

"عاشقانه های آرام"

ممنون به خاطر نظرات ارزشمندتون
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۶ مداد کوچک
با کتاب بودن

استمرار لحظه های ِ ناب ِ زندگی

روزگارانتان کتابی ِ تمام .
پاسخ:
سلام

واقعا لحظه های ناب زندگی هستند

ممنون از حضورتان ...
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۳ نجمه خانم
ماردارتر؟؟؟؟؟



بعد هم مگه نگفتید توی خدمت نت نیست؟؟؟ چه جوریه روز در میون اینجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ما محتاجیم به دعا 
دعا کنید زوودی عنوان پیدا کنم.....
پاسخ:
سلام

کاردارتر [تصحیح شد]

به مناسب ماه مبارک بهمون مرخصی می دهند!!

:))))

اگه دنبال عنوان می گردید

می تونم کمکتون کنم ( یکی از اساتیدی که در پایان نامه به من کمک می کردند معاون دانشکده پرستاری و مامایی یزد بودند)
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۷:۵۸ نجمه خانم
لایک آویزون خان!



بعدشم جای خالی  که گذاشتم همون کلمه "الکی" هست ها!


سربازیتون تموم شد شاید یکم کاردارتر شدید خوب 
داری از بیکاری می ترکید خو آقای س. دوم
پاسخ:
سلام

شاید کمی کاردارتر شویم.

ان شالله

دعا بفرمایید
سلام
ماه رمضنتون بر برکت
کار مثبتی انجام میدید
کاش منم وقت کنم کتاب بخونم:(
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

"باشد تارستگار شویم"
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
دیشب یچیزایی یادم اومد
مثل فست بوک
کتابِ سر باز
بخشی از...
آنچه مرا مجذوب کرد
یا آنچه به چشم من آمد


پاسخ:
سلام

ممنون از پیشنهاداتون

"باشد تارستگار شویم"
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۴:۲۲ نجمه خانم
این جمله رو کی نوشته اونوقت؟؟؟؟ نه کی نوشته؟؟


دوستان اگر عنوان خاصی برای این بخش به ذهنشان می رسد، خواهشمند است اعلام نمایند.

خو منم اسم این بخشو گفتم دیگه خیلی ناراحتید می گیم تفنن های سربازی ِ......
خخخخ
D:
نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر!
پاسخ:
سلام

حالا یه سوال:

"وقتی سربازی تموم شد اسمش را چی بذاریم؟"
در ضمن دقیقا با نجمه خانوم موافقم. اینم نه سربازیه که شما رو فرستادن! این مثلا آموزشیشه! خدا به داد 1سال و خرده ای باقی مونده ش برسه.
باید طرحی رو که تو زندان و کانون اصلاح تربیت پیاده میکنن اینجا هم پیاده کنن. حداقل بعد از این 2سال یه چیزی یاد گرفته باشین و بیاین بیرون.
خوبه حداقل مسئولین به فکر نیستن شما یکمی دارین برد میکنید با کتاب خوندناتون.
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

"باشد تارستگار شویم"
دقیقا  منم خیلی وقته تو فکر اینم که قسمتی از کتابایی رو که میخونم بنویسم. منتها چون حوصله م نمیشد از رو کتاب تایپ کنم دقیقا امروز به ذهنم رسیده بود که عکس بگیرم بذارم.
با اینکه این اسمو برا خودم نگه داشته بودم ولی: "در دست مطالعه"
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

"در دست مطالعه" باشد برای خودتان

ان شالله شاهد این قسمت در وبلاگتون باشیم.

"باشد تارستگار شویم"
۰۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۵ سعید ابراهیمی
کار با ارزشی است..
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

ضمنا آواتار شما که از مرحوم سخا است بسیار زیباست
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
والا کار خوبی میکنید 
ماهم استفاده میکنیم
منتهی اسمی فعلا بذهنمون نمیاد..
میدونید گشنه ایم
باشد بعد افطار فکر میکنیم
پاسخ:
سلام

منتظر نظرات ارزشمندتون هستم

البته بعد از افطار :)
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۴ ریحانه رهبر
سلام

طاعات وعباداتتون قبول باشه

دعوتید به حرف سوم

منتظر نظر سبزتون هستیم

یا حق
پاسخ:
سلام

ان شالله میام ...

"باشد تا رستگار شویم"
من و کتاب هایم...
آنچه خواندم...
من و دوست هام...
با من همراه شوید...
با من همسفر شوید...
...
فعلا اینا به ذهنم رسید

پاسخ:
سلام

ممنون از نظراتتون

" من و کتاب هایم" قشنگه


"باشد تا رستگار شویم"
سلام
کتاب خوندن عالیه ،
پیشنهاد خوبی بود برای به اشتراک گذاری ، ممنونم بابت معرفی کتاب
برای عنوان " همنشینی با کتاب " ، شاید هم خوب نباشه :)
خدا قوت
پاسخ:
سلام


ممنون از پیشنهادتون

ان شالله بتونم حق مطلب را ادا کنم
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۵ نجمه خانم
منظورم وبلاگ خودمه
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۴ نجمه خانم
راستی پیشنهاد هاتون....
نوشتم براتون...
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۳ نجمه خانم
خوش به حالتون با این سربازی الکیتون!
اسمشم همینه دیگه
سربازی تفننی!
خخخخ
پاسخ:
سلام

خواهشمند است به سربازی رفتن من کاری نداشته باشید

و از اسم گذاری برای آن جدا خودداری فرمایید :)

خدمت مقدس سربازی، نه یک کلمه بیشتر، نه یک کلمه کمتر

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">