خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

" اگر من کشته شدم و تو خواستی پیش خانواده ات برگردی از نظر من ایرادی ندارد ،

فقط مراقب فرزندانمان باش و از آنان به خوبی مراقبت کن...

همان طور که خودت هم می دانی ،

تو را مثل "چشم " خود می دانم

و با ارزش ترین چیزی هستی که من در این دنیا دارم.

اگر بعد از من خواستی بافرد دیگری ازدواج کنی،

از نظر من ایرادی ندارد،

اما بدان من واقعا دوست دارم که تو در بهشت هم همسر من باشی.

می دانی که زنانی که دو بار ازدواج کرده اند

 در روز قیامت به آنها حق انتخاب اینکه می خواهند

با کدام همسرشان زندگی کنند، داده می شود."


پ.ن : حتما این "لینک" را بخوانید. [منبع اصلی خبر]

پ.ن 2: بهتر نیست مراقب عقاید خودمان باشیم، شاید همه ی ظاهر دین را فهمیده باشیم اما باطن دین را نه....

پ.ن 3: بخوانید این "لینک" را ...

پ.ن 4: بابت عکس معذرت می خواهم اما  ...

پ.ن 5: در یکی از برنامه های مذهبی شبکه ی یک(این شب ها) ، کارشناس برنامه یک نامه مربوط به دوران حضرت علی علیه السلام خواند و از مجری پرسید:

-"به نظر شما این نگارنده ی این نامه کیست و نامه را برای چه کسی نوشته است؟"

مجری با کمال اطمینان گفت :

-" معلوم هست نامه ی حضرت امیر علیه السلام به معاویه .."(خود من هم در آن لحظه همین فکر را کردم)

اما کارشناس برنامه توضیح داد که این نامه متعلق به معاویه بوده است که برای امیرالمومنین نوشته شده است و....


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۱
صابر

نجوا  (۸)

ووووووووووووی
الآن لینک ها رو خوندم!
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۵ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
نه لینک رو نخوندم

اه اه
بن لادن:|

وای چه لینکایی :(((

پناه بر خدا
پاسخ:
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
عکسی که گذاشتید...
نُچ
نُچ
نُچ....
پاسخ:
سلام
مشخص شد که لینک ها را مطالعه نکردید.

۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۴ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
چقدر بده همسر آدم بمیره زود...باید بهش بگم صبرکنه با هم بمیریم!
پاسخ:
سلام

البته فکر کنم در مورد ایشون زیاد هم زود نبوده!!!!
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با 2موضوع: (1) و (2)
پاسخ:
سلام

به روی چشم
گاهی اوقات زبان انتقاد طنزه...
همزبانی یه چیز دو طرفست

پاسخ:
سلام

متاسفانه برداشت حقیر از این مطالی چیز دیگری بود.

می توانید از چند نفر از دوستان آگاهتان سوال کنید :)
خواهش
راضی به زحمت افتادنت نبودم
شرودر نوشته هایم کلش واس توس یعنی کلیتش ماس توس
ای عاشق روبروی ورودی صحنش نشستن و زل زدن به  ایوان طلاش
پاسخ:
سلام

التماس دعای فراوان سید ...

کاش می شد حضوری ببینمت سید
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۴ "" نیک بخت"
سلام  شب خوش
موفق باشید
پاسخ:
سلام

شب و روزتان خوش

"باشد تا رستگار شویم"

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">