خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

نکته دویست و نوزدهم : اندیشیدن، آموختن

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ


لطفا بر روی عکس کلیک نمایید.

منبع : " به بهانه ی فرهنگ"


نجوا  (۳)

۱۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۱ برف دونه
لازم نیس که تا تهران بیایین برین پیش شون که بابا
و خداوند ایمیل را آفرید
ایمیلشون هم توی وبسایتشون هست
خیلی هم زود به ایمیل جواب میدن و کلا آدم در دسترسی هستن

*از بابت نظر خصوصی تون هم که سرشار از استهزاء بود، ممنون! :)

پاسخ:
سلام

آخه سوال شما یکم نزدیک به لطیفه بود :)
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۷ برف دونه
خوب کاری می کنین :)
تازه ایشون رو ندیدین شما
از نظر من نوشتنشون اصن خوب نیس! به خودشونم گفتم!! P:
گفتم آقای سیدی، شما فقط حرف بزنین، ننویسین! 
نوشتنش اصن افکارشو خوب نمیتونه نشون بده
اگه پای حرفش بشینین، فقط یه نیم ساعت، تازه می فهمین من چی میگم

باهاش رفیق شین آقای رنجبر
خیلی آدم دوست داشتنی ایه
خیلی صمیمیه
و خیلی مومن

مطمئنم رفیق شدن باهاشون براتون برکات زیادی خواهد داشت :)

پاسخ:
سلام

الآن کجا مشغول کار هستند؟

هماهنگ کنم با داداش گلم برم پیششون کسب فیض کنیم.
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۷ برف دونه
شما گیر دادینا به این آقای سیدی ما 
ما غیرت داریم روشون! خوش ندارم دیگرون خیلی اسمشونو بیارن!!! (-B
گفته باشم!!!
پاسخ:
سلام

تعریف های شما بجا

اما با رفتن به سایت ایشان و دیدن "فرمول کار فرهنگی" 

اصلا کار ایشون به دلم نشست

قصد دارم از
12 فایل فاطمیه
20 مفتاح
48 نفحات

در بلند مدت استفاده کنم

همه اش را دانلود کرده و آماده ی انتشار است.

البته اگه بزرگان اجازه فرمایند؟!!

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">