خسته ی تنها

حرف هایی که نباید گفته شوند ولی باید نوشته شوند
**************

قد افلح المومنون
"باشد تا رستگار شویم"

***
در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی
*****

بعضی از لحظات زندگی ام را دوبار زیسته ام.

یکی آنگاه که آنها را زیسته ام

و دیگر، آنگاه که آنها را نوشته ام.

به یقین،

آنها را هنگام نوشتن عمیقتر زیسته ام.

[یادداشت ها/شارل بودلر]

رهنمودها
نکته های مهم
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۷، ۰۶:۵۳ - برف دونه
    دقیقا
تقویم کاری
جستجو در سایت مقام معظم رهبری

نکته پنجاه و هفتم : امتحان

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ

سلام

نگاه ما به تمام چیزها باید با محوریت "امتحان" باشد

باید ببینیم "کجا و چگونه" امتحان می شویم

"نتیجه" مهم نیست درست امتحان دادن مهم است.

پ.ن: با تشکر از برف دونه

نجوا  (۳)

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۰ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام
به شدت موافقم با اینکه نتیجه مهم نیست .
گاهی در برخی امتحانات زندگی ظاهرا نتیجه ی مطلوبی نگرفته ام ، اما چون از شیوه ی امتحان دادن خودم راضی بودم ، خود را برنده ی ماجرا می دونستم .
پاسخ:
سلام
در اصل نتیجه ی اصلی نحوه ی امتحان دادن است!
ای بابا... از دست شما... خدا نکنه تموم شین :)
امیدوارم براتون مفید باشه سخنرانیه... خیلی هم خوبه که نکاتشو می نویسین اینجا...

یا علی
پاسخ:
سلام
حتما مفید هست
امیدوارم پویا و فعال باشید!
آقا آقا آقا...!! (با لحن ارسطو!) :)
بابا اینجا دیگه چرا اسم منو نوشتین برادر من؟؟ 
بابا من نه سر پیازم، نه ته پیازم... :)

خب معلومه که به شدت دارین جلسات رو با قدرت گوش میدینا :)
ماشاءالله...
البته من این بحث برام از بس سنگین بود، ینی اینقد شوکه شده بودم، و اینقد ذهنم درگیرش بود، و بعد از هر جلسه تا چند ساعت در موردش داشتم تو ذهنم تجزیه و تحلیل میکردم که نمی تونستم روزی بیش از یک جلسه شو گوش بدم 
اما ظاهرا شما حسابی مختون کشید :)
خیلی التماس دعا برادر من
یا علی

پاسخ:
سلام
البته هوش و ذکاوت ما که زبانزد همه ی عام و خاص است
اونقدر هوش و ذکاوت فوران می کند از ما که معروف شده ایم به "چاه نفت"
فکر کنم قبلا یه قسمت هایی از سخنرانی را گوش دادم البته به صورت پراکنده
و....
پ.ن: مجددا ممنون از اینکه معرفی کردید(تقدیر من بوده است دیگر و شما وسیله!!!!!)
پ.ن2: چاه های نفت خشک نمی شوند تمام می شوند مثل من!

نجوا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">